Bebeğiniz muhtemelen biberona alışmış olmalı süt daha akışkan ve daha kolay emebildiği için memeyi red ediyordur.. göğüsünüzün kahverengi kısmının tamamını verdiğinize emin olun emdikçe süt artıcaktır alıştırana kadar sütünüzü kaşıkla ağzına verebilirsiniz yada emzirme danışmanlığına başvurabilirsiniz