3 buçuk aylık bebeğim var bugün kuaföre gideceğim ve gitmişken kahkül kestirmeyi de istiyorum açıkçası ama cesaret edemiyorum kahkül kullanmış arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var kullanması zor mu uzama süreci rahatsız ediyor mu pişman olur muyum saçlarımın kendi boyu şuanda çok uzun onları kestirmeyeceğim uzun saça kahkül yakışır mı???