Miraymia rivrivyapma bnm kıızımda 6,5 kşlo 4 e geçtim ama byüükmgibi hissettim 3+ nımarada varmış acaba o nasıl 3 numara küçük geliyordu
rivrivyapma Miraymia ya bizimkinin bacaklarını sıkıyor son 10-15 tane kaldı o yüzden sık değiştirerek harcıyorum 4 numara aldım 3+ hakkında bilgim yok :)
Merve_boylu Miraymia kesinlikle 4 numara biraz büyük olması daha iyi hem sızdırma yapmıyor hem de bebek rahat ediyor
MelindaMelisa Miraymia Galiba o kilodayken 4 kullanıyordum.Kızım şuan 8700 falan 5 kullanıyorum ama poposunu tam sarmıyor 6da çok büyük oluyor
kolonyalimendil Miraymia biz 4 kullanıyoruz iki hafta önce 6,5 kilo idi ve üç numara yanlardan sıkmaya başlamıştı oluyordu ama lastik izleri oluyordu sürekli bende 4 e geçtim sleepy kullanıyorum