Hamida Merhabe anneler. Bebeyim 20 gunluk memeyi tutamiyor. Bende sagarak veriyorum. Herkes uzerime geliyor . Yok sutun azalacak , sutun kesilecek. Psikolojik olarak cok yordular. Gercekten sutu sağarak versem sutum kesilirmi? Anneler yardim edin lutfen🥺
oglumubeklerken Hamida tam tersine sağdıkça çoğalır ama düzenli sağmak önemli tabi ki. Ben ilk 2 Ay sağarak besledim maksimum 3 4 saatte bir sağıyordum geceleri de aynı şekilde sağıyordum yani her sağımda 180 200 cc süt çıkıyordu. Buzluk süt dolmuştu. Düzenli bir şekilde sağın hiç korkmayın azalır diye. Bol su için bi de.
sedaozdemir Hamida benim oğlum 7 aylık ama ben de başlarda emmesıne ragmen hep sağarak veriyordum, çevremdeki herkes sağma sütün azalır sadece emzir deyip duruyorlardı. Ama ben onların hiçbirisini dinlemedim hem sağdım hem şu an çok şükür sütüm de hç bir azalma Yok bebeğim gayet de güzel besleniyor
Merve_ada71 Hamida aksine sütü sağmak bolca emzirmek prolaktin hormonuni daha çok çalıştırır daha çok sütun gelir ki ben hem sagidim hem emzirdim artışını kendim deneyimledim
Merve_ada71 Hamida aksine sütü sağmak bolca emzirmek prolaktin hormonuni daha çok çalıştırır daha çok sütun gelir ki ben hem sagidim hem emzirdim artışını kendim deneyimledim
Denizz7 Benim bildiğim sağdıkça çoğalır. Hatta bebek memeyi emmese bile sürekli sağın diyorlar sütün kesilmemesi için. Benim bebeğim de meme reddi var şuan sütten mahrum kalmasın diye sürekli sağarak veriyorum sadece geceleri emebiliyor. Ve hiç azalma olmadı
askmoglum Denizz7 bende henüz 9 günlük anneyim sezaryen oldum sütüm gündüz iyi ama geceleri neredeyse hiç olmuyor bebeğim sürekli ağlıyor doymadığı için uyumuyor ne yapabilirim bildiğiniz bişey varsa yardım edin lütfen kendimi çok çaresiz hissediyorum 🥺
oglumubeklerken Neslihann35 sütünüz yok demek yanlış olur. Bazı göğüslerden sağınca süt gelmiyor garip bir şekilde bir de makineniz ile de alakalı olabilir.
Sevdapl askmoglum sütünüz geceleri yağlı süte döndüğü için göğüsleriniz yumuşak olur. Gündüzki gibi sütünüz vardır. Bebeğinizde henüz gece gündüz ayrımını yapamadığı için ağlıyordur. Geçici bir dönem. Sütüm yetmiyor diye mama vermeyin. Gece sütü çok önemli ve sütü artırıyor gece emzirmek.
Ddm34 askmoglum gunduz sagım yapın gece onu verın bı sure sonra artaracaktır. Bır de solgarın sut arttırıcı b12 lı vıtamını var . O da arttırıyor.
Denizz7 Slepy bebeğim 97 günlük bende sezeryan olmustum ve benimde ilk iki hafta azdı sütüm bebek emdikçe çoğaldı. Son 10-12 gündür de meme reddimiz var işte. Bende elle sağarak veriyorum bazen az bazen çok çıkıyor. Az olduğunda mamayla destekliyorum
btlbsr Hamida sağarak sütün kesildiğini ilk kes duyuyorum. Pompa bebek kadar güçlü çekim yapamasa bile beyni uyararak süt üretiminin devamını sağlıyor. Henüz çok küçük tutamayabilir ama vazgeçmeyin bence. Devamlı biberon vs verirseniz allah korusun ilerde meme reddi olabilir. Sık sık ten tene temas ederek emzirmeye çalışın büyüdükçe daha rahat tutacaktır
Mlkhrn Hamida sağdığınız sütü şırıngaya çekip bebek memenizi ağzına alınca kenardan damla damla sıkarsanız tutma ihtimali artar. Çünkü bebek genelde süt yok diye memeyi bırakır. Halbuki biraz çekse gelecek. Ben o şekilde tutturmuştum. 3ay sağıp besledim ama meme de mutlaka verdim. 3 ay sağımı hastane tipi makine ile yaptım. Hem ritimli sağım yapıyor hem de emiş gücü daha iyi.
askmoglum Sevdapl çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏 mama almayı düşünmüştüm almayayım öyleyse
Mrcannesi Hamida canım makine bir zaman sonra sütünü getirmiyor çocuk emince geliyor ilk çocugumda gelmedi 7 aydan sonra hatta 6 aydan sonra zar zor damla damla getirdim çocuk emse getirirdi makineden daha iy çocugun emdiği ama kii emmeyen çocuk emmiyor ne yaparsan yap uykusunda emzirebildim geceleri ama ki kalkmadı 6 ay sonra geceleri meme tuttururdum sadece uyurken öyle ☹️ ikinciyi büyütüyorum sağma işine tövbeliym zaman alıyor