Mervissss Oğluma uyku tulumu almak istiyorum. Arastrdim biraz ama neye dikkat edicem? Kac tog alicam? Patikli mi patiksiz mi? Hangi marka daha iyi? Benimle bu konudaki bilgilerinizi paylaşırmisinz?
yasacmalamalo Mervissss canım öncelkle evinizin dercesi kaç ona bak ona göre kaç tog alacağın tulumlarda yazıyor mesela bzm ev 18_17 derce olur die doğudayz bn 2.5 tog aldım LC vakıkıden
Kk41 Mervissss 1 yaşından beri e bebek kullanıyorum memnunum. Ama 2 yaş büyük alınmalı çekiyor çünkü . 1.5 tog 22 23 derece odası
Mrv135 Mervissss Uyku tulumu konusunda uzman markalar ergopouch ve kidzee dir Owli de sanırım güzelmiş. LCW kullananlar da memnun. 20-24 derece arası lcw de 1.6 tog kidzee ve ergopuchda 1 tog diye biliyorum. Ben de LCW alicaktim ama oğlum çok terleyen bir bebek ve LCW de elyaf dolgulu o yüzden tamamen pamuk ve bambu gibi malzemelerden üretilen kidzee markasına bakicam.
Mervissss yasacmalamalo Teşekkür ederim Peki memnun musun canim tulumdan bide patikli mi hangisi daha kullanisli olur?
Mervissss Mrv135 Teşekkür ederim canim benim oğlumda çok terliyor bunu belirtmen iyi oldu 🙂 bende bakim o markaya
yasacmalamalo Mervissss valla daha kullanmadım cnm evin dercesi yüksk ona göre gecen sene kullandım bir iki ay e bebek gri tulumlardan memnundum o da bir ya da 1.5 tog du
bumbusannesi Mervissss owli uyku gurusu 2.7 tog kullaniyorum odanin derecesi 18 yapıyorum gayet memnunum
Esra26 Mervissss e bebek ve lcw’den kullandım bu güne kadar kızım 17 aylık. 6 aylıkten beri çorapsız modellerden giydiriyorum, kışları çorap giydirip yatırıyorum. Örtünmek istemiyorsa uyku tulumu harika bir şey. Kızım çok hareket ediyor uykusunda üstünde bir şey tutmuyor. 22-23 derecede 2.5 tog uyku tulumu içine de zıbın giydirip kullanıyorum ben. Bazı anneler bana o sıcaklığa göre çok diye yorum yapmıştı ama kızım bu şekilde alıştı diğerleri bana ince geliyor 😬
Mervissss Esra26 Benim oglumda çok dönüyor uykusunda battaniye bacaklarina dolanincada uyaniyor o yüzden almak durumunda kaldim
Mervissss yasacmalamalo Teşekkür ederim trendyolda bi tane buldum aldim bakalm inşallah guzel gelir. DeFacto ve lcw nin elyafli gibi yakar diye almak istemedim. Arkadaşların tavsiye ettiği markalarda biraz pahali geldi bna. E bebekten de daha bakmamistim. Bnim evimde çok sıcak oluyor. Ona gore bi tane %100 pamuklu aldim. İnşallah güzel çıkar.
Haffuse Evin derecesi bir yana bi de bebeginin sicakligi da onemli, Misal bizim ev, 22.24 derece, 1⁵ tog kizima cok soguk geliyor, gece uyaniyordu hrp buuuuz… Ben 2⁵ tog kullaniyorum, ve corapsiz yatiramiyorum..