Kızlar 18 aylık oğlumemerek uyuyordu ve gece en az 2 3 kez kalkıp emiyordu. Gece beslenmesini bırakmaya karar verdim 2 gecedir emzirmiyorum. İlk gece 2 saat uyumadı en son böyle kafasını sallayıp pış diyo yani beni salla pış pış de. Sallayınca uyudu. Sonra iki kez daha uyandı sallasım uyudu direk. Dün gecede aynı şekilde 1 kez emmek istedi salladım uyudu 5 kez falan uyandı salladım ayağımda uyudu. Emzirerek uyumayı bırakıcaz sanırım ama seferde sallanmaya alışıyor. Ben bu uyku işini bir türlü beceremedim yine yanlış yapıyorum değilmi bu sefer başka destek. Ama nasıl yapcağımı bilmiyorum