TwinMom- Yrnkskn 4 aylık ikizlerim var. Doğduklarından beri aptamil kullanıyorlar. Oğluma yarıyor ama ikizim çok kusuyordu. Sonra Golden goat kullandım ama kabız oldu. Şimdi Hipp organik combiotic kullanıyoruz. Biraz daha iyi kusmaları azaldı. Oğlum aptamil kuzum Hipp ☺️☺️
_ebru_ Hipp ve golden goat kullandım kabızlık yaptı şu an Hipp combiotik kullanıyorum maması bittikten sonra değiştireceğim. Büyük ihtimalle keçi sütlü bir mama deneyeceğim. Golden goat çok güzel kilo yapıyor ama bize yaramadı maalesef.
Aselsuna Ben normalde mama kullanmıyorum doğum yapınca golden goat almış eşim sütüm gelene kadr kızım sewmedi yalancı kabızlığı oldugu içinde aptamil comformil almış bi kez yaptm fakat içmedi 3-4 gün önce açtm aptamili comformil kullanan warsa gönderebilirim sadece 1 ölçek deneme amaçlı yaptm
ElifZynep54 Yrnkskn bebelac ve similac kullandim oglum pek begenmedi simdi sma kullanıyoruz onu digerlerine gore daha iyi iciyor
Kplnnn Gazlı döneminde hipp organic sonrasında aptamil kullandım canım 13 aylık hala aptamil kullanıyorum
Aras_2323 Kplnnn Ben de Hipp kullanıyorum sonraki dönemde başka mamaya mı geçsem hippe devam mı etsem bilmiyorum mesela Aptamil olabilir
Umay-miray Hipp combiotic kullanıyorum ikizlerime 5 aylık oldular çok şükür gaz sıkıntısı kabızlık kusma hiç yaşamadım kilo alımlarıda güzel her gittiğin doktor hipp kullanmamdan memnundu
heyyooglum Yrnkskn biz hiçbir araştırma yapmadan aptamil almıştık 😅 oğlum sevdi ve kilo alımı da iyi. en iyi mama diye birşey yok bence, her bebek farklı mamayı beğeniyor, siz de en kısa zamanda aradığınızı bulursunuz umarım ☺️
anayimbennana Yrnkskn hepsini denemiş bir anne olarak tamamen deneme yoluyla bulabilirsiniz seveceği gaz yapmayan mamayı ben en son bebelac gold aldım çok şükür kakası gazı vs herşey yolunda aptamil hipp sma golden hepsini denedim ama en iyi bebelac gekdi
Arya01 anayimbennana aynen canım bende bebelac gold da rahat ettim golden goat kabiz yaptı sma kabiz yapmadı ama çok fena bir şekilde gaz yaptı hemen golda geçtim şükür iyi oldu yine