Eşimin ailesi oğlumu her bişey yaptığında alkışa alıştırdı cocuk ne yapsa karşılığında alkış bekliyor artık bu beni rahatsız ediyor cünkü sürekli onay almak istiyor bizden ilerde bu benim için kötü bi durum olabilir mi tabikide onun içinde sürekli onaylanmak isteyebilir hayatı boyunca cok kafama takıyorum