Rukito Sütüm az,kızımın kilo alımı da ilk ay haricinde hep düşük.Alerjik bebek olduğu için alerji maması yemesi lazım ama yemiyor.Doktor kilo alımını mutlaka destekle diyor.Öneriniz var mı?Ne yapmam lazım?
hunilimomy Rukito uyurken beslemeyi deneyin ya da mamayi değiştirin maalesef mama tatları kötü oldugu icin denemek gerekiyor
ebru46-46 Rukito benim gbisiniz sizde neler denemedik alerji mamasina surup pekmez katmayi ki neler neler ama icmedi en son kasik mamasi aldi sulandirip biberonla verdim onun tadiini begendi
Yeniannebus Rukito kaç aylık bilmiyorum ama ben hipp in pirinçli kaşık mamasıyla hazırlardım kaşıkla biraz yerdi bebeğim en son bebelac Pepsi junior sevdi pekmezle başlarda zor oldu ama alıştı uyku arasında verdim bir de kokusu biberon da kalıyor ben yıkadıktan sonra sıcak su içinde bekletiyordum hazırlarken tekrar yıkıyordum öyle biraz daha içmişti
Rukito Yeniannebus çok teşekkür ederim bu arada.Siz kızınıza kaşık maması verdiğinizde kaç aylıktı acaba?
hunilimomy Rukito biz onu kullanıyoruz memnunuz tat konusu da Mısır ununa benziyor ağır bi koku ve tadi yok