Haticemustafa34 Bebeğim 5 ay 19 günlük kilosu sınırda kaşık mamaya başlayalım dedi doktoru. Bebeğinizin sevdiği kullandığınız kaşık mama önerilerinizi bekliyorum ☺️
yasacmalamalo Haticemustafa34 hero baby elmalı muzlu meyveli bi de arının muzlusunu cok sevıyor kızım:)
arassmomss S-i-m-a-y Arkasında yazdığı ölçüye göre suyla pişiriyorum sonra kıvamı istediğim şekile getirmek için sütümden ekliyorum içine püre şeklinde muz armut elma hangisi olursa koyuyorum kafama göre 🤗
Annesinin-Kuzusu Hipp ve hero baby ikisini kullanıyorum tatları aynı ama içerik olarak hipp daha kaliteli diye okumuştum