Aslananne1 üst ön iki diş çok ayrıksa dudak bagı olabilir ama aslında bütün dişlerin ayrık olması daha iyi bnm oğlmn hiç boşluk yoktu baya inci gibi diziliydi 2 yaşından sonra çıkan azılar yüzünden ön dişi sıkıştı ve hafif yamukluk var 😭 bunlar düşüp yenisi daha büyük çıkınca muhtemel çarpışık dişli olcak inş olmaz 🤣