Bellamira Bebeğim 👼 10 aylık oldu halen gece 1 saate 30 dk bir uyanıyor 🥴 yemesi beslenmesi iyi süt içip yatıyor sabaha kadar çok kötü 😩durumdayım lütfen akıl verin 'ne verebilirim deliksiz uyku.icin 😴
Ozgecinar Emiyor ise alışkanlıktan uyanıyor olabilir benimde oğlum 11 ay 22 günlük o dönemlerde oda çok uyanıyordu herseyi denedim uzun uyusun diye ama maalesef işe yaramıyor dönemsel birsey sanırım bu şimdi daha uzadı uyku saatleri