kolonyalimendil Bebeğim 1. Ay aşısını olduğu gün yoğun bakıma girmişti( aşı ile alakası yok) enfeksiyon dan dolayı. Şuan 2 ay 15 günlük 14 gün yoğun bakımda kaldı eve geldikten sonrada etkileri devam ettiği için aşı olmasın demişti doktorum ateşinin neyden çıktığını anlayamazsın demişti şuan antibiyotik kullanıyor son 1 günü kaldı buhar veriyordum tıkanıklığı için onu da azalttık. Tekrar doktorumA soracağım ama ne zaman aşı yaptırabilirim ya da aşısı geç olacağı için tüm aşıları aksayacak bi sıkıntısı olur mu bunun. Bide ikinci ay aşısını bi gün de toplu olarak yaptıklarını söylemişti sağlık ocağında ki hemşire şimdi bizim için tek aşı açarlar mı yada yine toplu açımı mı beklemem lazım kafamda deli sorular 🙄🙄
Denizelif34 kolonyalimendil Sağlık ocağındaki bağlı olduğun ebeyi arayıp sorabilirsin tek aşı açacaklarını sanmıyorum
ilon kolonyalimendil bizim de 6. Ay aşısı gecikmişti 10 gün falan kızım zaten hastaydı ve ateşi vardı hemşire iyileşsin öyle yapalım şuan zaten iyi değil ateşi var aşıdan sonra da ateşlenir rahatsız olursa olmaz demişti iyileştikten sonra yaptık bir sıkıntı olmadı ayrıca doktorumuza da sormuştum o da bir sıkıntı olmayacağını söylemişti
guno Sadece verem aşısı belli günler yapılıyor. Sanırım 8 bebek mi ne gerekiyormuş, toplu aşı. Bizim sağlık ocağında sadece perşembeleri yapılıyordu mesela. Siz de öyle bir toplu aşı gününü bekler yaptırırsınız.
kolonyalimendil guno bizi de bu pazartesi çağırmışlardı ama doktorum bekle dedi ama ne kadar bekleyeceğimi demedi🥲 aşıları olmayınca da tedirgin oluyorum rota ile menenjit de yaptırmayı düşünüyordum
kolonyalimendil ilon işte bizimki daha yaptırma dedi o yüzden bilemedim biraz daha beklerim sağlık ocağı tekrar haber verecekti o zaman doktora sorarım. Aşıları olmayınca da tedirgin oluyorum
guno kolonyalimendil rotayı ilk 100 gün içinde yaptırmalısınız. Yoksa yapılmıyor. Diğer aşıları bilmiyorum ama.
ilon kolonyalimendil ben de öyleydim ya bir şey olursa ya Allah korusun sıkıntı çıkarsa diye söyleniyordum ki çok uzamadan yaptık
kolonyalimendil ilon bizimki de çok uzamaz inşallah 🤲🏻 Aslında kendi gayet iyi şuan ama işte yinede doktora soracağım taburcu olduğundan beri ilk defa bu hafta doktora gitmedik😂