Doğduğundan beri sma kullanıyorum açıkçası bir problem yaşamadım kızım rahatlıkla içiyor. Optipro ve comfort olmak üzere iki seçeneği var. Optipro da bağırsak düzenleyici varmış ama nadir de olsa bazı bebeklere kabız yapabilirmiş. Comfort biraz daha light bi mamaymış ama ikisini de severek içiyor arada değiştirip içiriyorum