Bellamira Bebeğim 👼 10 aylık oldu halen gece 1 saate 30 dk bir uyanıyor 🥴 yemesi beslenmesi iyi süt içip yatıyor sabaha kadar çok kötü 😩durumdayım lütfen akıl verin 'ne verebilirim deliksiz uyku.icin 😴
Asena Bellamira benim oğlum 5 aylık bizde öyleyiz ben büyüdükçe düzelir umudundayım ama sizin gibi olanları gördükçe umudum tükeniyor 😂 uykusuzluk çok zor ama napalım canları sağolsun 💕
Byzgl_2019 Bellamira süt içiyo demişsin inek sütü mü yoksa emiyo mu? Belki acıkıyodur gece maması yap tok tutar belki
Roniya Bellamira Allah Allah gündüz de çok uyumuyormuş. Eczanede bebekler için anason rezene karışımı oluyor. Onlardan kullanın isterseniz. Ben bebeğime kullanıyorum arada. Eczaneden alın ama aktardan değil
Umudum38 Herkese dogru gelmeyebilir ama ben papatya çayı verdim iki uc cay kaşığı hem gazi icin cok iyiymis hemde yavrumu dinlendirdi sabaha kadar uyudu sadece acikinca 3 4 saatte bir kalkti