Hanımlar bebeğim 9 aylık anne sütü ile devam ettik bu zamana kadar şuan 2 aylık hamileyim ve sütünün azaldığını geceleri bebeğim aşırı uyanmaya başladı ve iki mama denedim sadece gece beslenmesi için hipp ve sma ikisinide içmedi Aptamil nasıl acaba ve nasıl sevdirebilirim ?