Bebitoomm Arkadaslar merhaba 14 aylık olduk bugun bebeğim dışarıda anne ve babayı görünce sevinmiyor evin içinde baba uyusun görünce sevinip koşuyor uyandırıyor ama dışarda yok sevinç anne babayı tanıması sevinmesi gerekir bilemiyorum sizde nasıl
oglumubeklerken Bebitoomm yani dışarıda çok fazla uyaran var sonuçta başka şeyler dikkatini daha fazla çekiyorsa anne babayı evde sürekli görüyor nasıl olsa dışarı da daha çok etrafla ilgilenmek isteyebilir. Yani yanlış anlaşılmak istemiyorum ama inanın bazen bazı şeyleri o kadar kafaya takıyor ki bazı insanlar ben acaba bende mi sorun var hiç bu açıdan düşünmemiştim diye düşünüyorum ister istemez 😌
Bebitoomm oglumubeklerken anne babayı 18 aylıkken en cok bilirmiş bebekler kitaplarda yazan bu tabi sizin nasıldı biraz bahseder misiniz
oglumubeklerken Bebitoomm hepimiz anneyiz illa ki evladımızın gelişimi konusunda bir gerilik olduğunu düşünürsem takıyorum tabi ki 1 2 gün sonra bakıyorum oğlum taktığım şeyi yapıyor endişem bitiyor, ama her bebeğin gelişimi farklı bunun bilincindeyim