Bebegim bir aylık. Yeterince besliyorum (meme+mama) kakasını/çişini güzel yapıyor, gazını guzel çıkartıyor, güzelde uyuyor sayilir ama uyanık kaldığı heran kıvranıyor ve ağlıyor. Uyanıkken anlamadığı zaman olmuyor maksimum 5 dakika felan. Ne istiyor anlamıyorum. Kıvrandigi icin uykuya da zor geçiyor. Neden ağlıyor anlamiyorum. Gazi var kıvranıyor desem gaz ve kakasını guzel yapiyor. Mama mi değiştirsem acaba