Balbademim3 34aylık kızım. oyun hamuru,doktorcılık, puzzle, lego ve kendi mutfagında ayılarına yemekler yapıyor, sürekli doğum günü yapıyorız ayılara bebeklete kendimize🙈son zamanlqrda sürekli kendine bir ev yapma çabasındaydı yastıklarla bende bir çadır aldım içinde biraz oyun kuruyoruz (bu sayede yastıklr dağılmamış oluyor) oyun alanlarına gidiyorız haftada 2gün ama oralarda kalabalık olduğu için oralardanda hastalık kapıyorız🙈Size tavsiyem almayın kreşten, ben bu yıl vermediğime çok pişman oldum. Aşırı aşırı yoruluyorım akşama kadar enerjim bitmiş olıyor. Öğlen uykusuda yok bir de geç yatıyor resmen akşam kızımla yatıp sabah onunla kalkıp bütüb günü beraber geçiriyorz 10dk kendime vaktim yok🤷♀️