Suleyy Kızlar bebeğim 2. Ay aşısını 2. Ayın sonunda vuruldu aralığın 5 inde. Şimdi 4 aylık 4. Ay aşısını şubatın 5inde vurulması mı lazım yoksa biraz önceden vurulsa sorun olur mu şehir değiştiricem çünkü tam aşı günü şimdi yaptrmak istesem yaparlar mı