Bugün 6. Gün böbreklerim ağrıyor özellikle sol taraf ve ağrısı kasıklarıma vuruyor genel cerrahi dahiliye üroloji 3nede gittim idrar istediler idrarında çok fazla kan var dedi üroloji ultrason görmem lazım bişey diyemem şimdiden dedi 1 hafta sonraya gün verdi hala geçmiyor daha önce başına gelen var mı neden kaynaklı olabilir ağrılarım 1 dk olsa bile geçmiyor arada çok kötü sancı giriyor bıçak batması gibi