Anneolmak_01_06 Merhaba Oğluma montessori yatak sipariş ettim. İç yatak ihtiyacım var. Bu zamana kadar tek bir yatak seçimim bile doğru olmadığı için burdan danışmak aklıma geldi. Kullanıp memnun olduğunuz yatak markalarını paylaşabilirseniz çok makbule geçer🙏
parliament Anneolmak_01_06 bizim 100*200 dü yataşın bluestar dı sanırım. Bebeğimde çok memnun kaldım ama aynı modelin çift kişiliğini biz kullanıyoruz ondan pek memnun kalmadım emzirme döneminde yatağın ucuna oturmaktan yamuldu.
sedaozdemir Anneolmak_01_06 Ben de oğluma 90 a 190 karyola aldım içerisinin yatagı da işbir yataktan. Şu an için memnunum bir sıkıntı yok Ben de oğlum da yatıyoruz