muratnannsi Bebegm 9 ay 1 günlük. Aptamil 3 numara kullanmam lazm dmi? Evde 2 numara bitti 3 var kullansam bir sknti olur mu
Umutveannesi muratnannsi 3 numaraya geçmeniz gerekiyor zaten üzerinde de yazıyor 9-12 ay diye. Geçebilirsiniz yani