Kızlar günaydın. Kızım 27 aylık üç aydır tuvalet eğitimi veriyorum çişini hemen alıştı fakat kakasını tuvalete yaptıramıyorum. O kadar yoruldum ki bu süreçte. Altına yapıyor sadece ne yaptım ettiysem yok. Saatlerce tuvalette oturuyorum. Bugün 8 de kalktı üç saattir tuvaletteyim beş dk çıkıyoruz yüne gitmek istiyor götürüyorum ama yapmıyor. Kafayı yemek üzereyim artık. Böyle bir şey yaşayan çözüm bulabilen oldu mu. Allah aşkına biri yardım etsin 😓