Milakizim kesinlikle besafe biz 6 aylıktan beri kullanıyoruz oğlum 16 aylık şu anda. Hem kaliteli hem güvenilir hemde diğer oto koltuklarına göre yüksekte olduğu için bebek etrafı izleyebiliyor maddi durumunuz elverirse isofixli olanından almanızı tavsiye ederim