S-i-m-a-y ben ilk başta buharda haşlayıp veriyordum dün ilk kez çorba biçiminde yaptım. Yani kendimize bal kabağı çorbası yapıcaktım zaten oğluma da ayırdım. Soğanı biraz yağda kavurdum. Üstüne havuç( oğluma daha önce tadım yaptırmıştım) sarımsak ve balkabağı koydum. Soğan sarımsak alerjisi çok nadirdir o yüzden çorba şeklinde verebilirsin dedi doktorum o yüzden soğan sarımsak için ayrı bi şey yapmadım. Bunları biraz suda pişirip yumuşayınca blenderdan geçirdim. Normalde patates de konuluyor içine ama ben oğluma henüz tattırmadığım için patatesi sonradan koyup pişirdim kendimiz için yani. Oğluma bu şekilde verdim çok sevdi 😅