Balliiii Anneler kahvaltı olarak ne veriyorsunuz, listeniz varsa paylaşmak ister misiniz 🙇🏼♀️ elma, armut, patates,havuş, bal kabağı tadımları yaptım. günde 2 öğün veriyorum. Siz nasıl ilerliyorsunuz fikir alabilir miyim rica etsem 😊
Aysegul93 Balliiii daha kahvaltı vermezdim 6 aylıkken çünkü 3 gün kuralı ile ilerledik. Öğün oluşturmak 7.ayı buldu.
Elisa34 Balliiii 7 aylıkken kahvaltıya geçmiştik 6.cı ayda tarhana ,yayla ,balkabağı çorbaları veriyordum ev yoğurdu
Prensesannesi2022 Balliiii ben kahvaltı vermiyorum daha tadım yaptırıyorum günlük yoğurt ve tadım yaptirdigim şeylerden veriyorum öğünlere 7. Ayda anca geçerim diye düşünüyorum 🤭
Balliiii Prensesannesi2022 kahvaltı için erken o zaman peki başka ne tadım yaptırıyorsunuz yoğurt henüz yaptırmadım. Yaptıracağım 😮💨😮💨
Prensesannesi2022 Balliiii yoğurt kabak havuç patates armut elma muz bebe bisküvisi ıhlamur yumurta sarısı verdim bugüne kadar bal kabağı da verdim bunlarla çorba vs de yapıyorum zeytinyağı damlatiyorum bı kaç damla da o şekilde ilerliyoruz bakalim