Ferda- Kızlar bugün kızım koyu yeşil kıvamı da katı gibi bi kaka yaptı. Sadece anne sütü ile besleniyor . Var mı başına daha önce böyle bir durum gelen ? Normalde hep sarı renkte olur
Umyy_ Ferda- demir ilacı yapıyor büyük ihtimalle ben de 4 aylıkken başladım 1 hafta sonra bebeğimin koyu yeşil di dr cok normal büyük insanlar bile kullandığında idrarda değişiklik oluyor demişti
Ozra Ferda- bizde demire başladık bu ay ilk gün dediğin gibi kaka yaptı sonraki kaka renkleri normaldi bence demirdendir normale döndü bizim
Mehtap-37 Ferda- ya demir vitamini yapmıştır ya da ayaklarını falan üşüttüyse de yeşil kaka yapabiliyor ben bazı akşamlar uyurken ayağına sıcak su torbası yapıp koyuyorum ılık su koyuyorum içine