keremsmomy 3.5 aydır sleepy kullanıyorduk ama sızmaya basladı . hangı bezı onerebılırsınız prima cok pahalı oldugu ıcın onu en sonda denemeyı dusunuyorum 😅
Hosgeldinbebekk keremsmomy baby Turco çok güzel, geceleri değiştirmeyi sevmediğim için prima premium care kullanıyorum. Ama gündüz için baby Turco kesinlikle tavsiyem
35lavanta keremsmomy Ben iki çocuğumdada sleepy kullandım hiç sorun yaşamadım oğlumda hala daha sleepy kullanıyorum taşma gecemi oluyor? Öyleyse gece değiştirin altını ama yok gün içindeysede bunu test etmeden bilemiceniz size yarayan başkasına yaramayabilir çünkü 😬
keremsmomy 35lavanta acaba kucuk mu gelıyor anlamadım gunduz sızıyor gece degıstırıyorum. 3.5 aylık 4 numara kullanıyorum
Mamaaaaa Sleepy 2 nodayız ama şimdi bile arada taşırıyo çişi, büyüdükçe daha çok taşma ve koku sorunu olacak o yüzden 3 numara Molfix devam edicem elimdekiler bitince, Molfix baya iyiymiş çok araştırdım, inşallah pişik falan da yapmaz da kullanırız
35lavanta keremsmomy küçük gelmiyordur peki büyük geliyor olabilirmi kilosuna göre ayarla işte ben hep öyle yaptım şuan 8 aylık 4 numara kullanıyoruz
Umyy_ keremsmomy ayy ben 3 ay prima kullandım daha sonra fiyatlar uçtu dedim ki ona vercek parayı cocuğuma daha gerekli şeyler alırım diyerek sleppy deneyim dedim aldım acayip sızdırdı. Molfix denedim molfix baya iyi primada sızdırıyordu geceleri fakat molfix gece sızdırmıyor uzun süre kalıyor uykusunu bölmemek icin saat 9da bi değiştiriyorum sabah 5 e kadar kalıyor fakat asla sızdırma yapmıyor prima bile gece sızdırma yapıyordu
icakir keremsmomy dogdugundan beri molfix aliyorum 3 numaraya gecicez. fiyat olarak iyi kakada falan hic sizdirma ve pisik yasamadim tavsiye ederim.