H_ceyhan
Artık anne sütünden yeterli proteinleri alamadığı için ek gıdaya başlanıyor. Yememesi normal denilemez bu durumda. Tabi ki zaman zaman iştahsızlıkları olacak. Bu durumu yaşayan biliyor gerçekten, üslubunuz hoş değil bana göre. 7 aylık bebeğe iki öğün veriliyor ve tadımlık değil ve kase kade de değil tabi ki, bebek istediği kadar. 9. ay da kan değerlerine bakılıyor ve bebeğimin bazı değerleri düşük çıkmıştı her gün yumurta, et vs. yedirmem gerekiyordu. Bu kavanoz mamalarla açtım iştahını ve bir de blw ile.