Wonderful_mom Kizlaaaaarrrrrrrrrr az kaldi delirecem 😩😩😩 bebeğim yarın 9 aylik olacak ama son 1 aydir Yenidoğan gibi geceleri her saat basi emmek istiyor agliyor uyanıyor emzikte tutmuyor illa emecek emziriyorum koyuorum uyuyor(bu arada sallamiyorum geceleri) beşiği sallanmasiz. Omuz kalmadi bende onu alip emziirp tekrar koymaktan😩😩😩 dişleri beyazlamis ama daha cikmamis.. o mudur nedir anlamadim.. suan 1 saatlik uykuyla ayaktayim 😟😑😩 (sutten kesme derecesine geldim)
SedaNurAlp Tamamen dişten benim oğlumda geceleri çok uyanmaya başladı 5. Ayın sonuna doğru, sonra baktım diş çıkarıyor. Ben tetagil diş granülü kullandım, acısını dindiriyor bir kaç saat de olsa rahat uyuyor. Emzirmeyi bırakmayın derim
Wonderful_mom SedaNurAlp evet bizim de ustt ve ald dis etleri hafif beyaz siskin ondan midir ki.. dun doktora götürdük bize de yazdi ama emin olmadim kullanip kullanmamakla
salakmisincemilee Wonderful_mom canim benim kizimda da 8. ay itibariyle baslayan bi uyku sorunu olusmustu geceleri uyumak istemiyordu sabah ne kadar erken kaldirmak istesemde 9 ve 10. aylarda resmen pik yapmisti cildiracak duruma gelmistik yani su an 13 aylik cok sukur 1 haftadir geceleri kesintisiz 8 9 saat uyuyor kizin bu surecte 4 tane dis cikardi su an azilar geliyor baya sis damaklari gunduz huysuzluk var ama geceleri uyuyor cok sukur uykusuzluk cok zor rabbim guc kuvvet versin insallah
Wonderful_mom salakmisincemilee benim de oyle cok guzel uyuyordu bir ara son bir kac aydir 1 saat kesintisiz uyduugnu gormedim sabahta kendisi kalkiyor 8 de uyumuyor bir daha daha yolumuz var desene cnm .. bizimde ust ve alt disleri hafif siskin ve beyaz ondan mi acaba 🥴
salakmisincemilee Wonderful_mom buyuk ihtimal ondandir canim 10. ayda bi atak var uyku gerilemesi oluyor 8. ayda bebekler genelde 2 uykuya dusuyor 10. ayda da tek uyku sinyalleri basliyor cok erken ama malesef 1 yasindan once tek uykuya dusen bebekler var bunu ayarlamak zaman aliyor hergun ayni duzeni tutturmak zor oluyor biraz bi de bu hengamenin icine dis girince cok daha zor
Berra0804 Wonderful_mom 8-10 ay arası uyku gerilmesi mevcut ama aynı zamsnd Abu aylar arası dış ciksema dönemi. Bebeğim şuan 9.20 günlük 8 aylık olduğundan beri geceleri yseiknsastte 1 saatte bir ayaktayim hem emmek istiyir hemde kucağımda uyumak istiyor . 8 ayına girdikten bı kav gün sonrs iki disleri çıktı şuan 4 tane disimiz var ve oatoamak uzsre olan 3 4 tane daha . muhtemelen dişlerden ötürü yapıyordur ama uyku gerilmeide etki ediyor olabilir ikiside aynı döneme geldiği için daha zor geçiyor tabi. Bende artık gece beslenmesine son vermek istiyorum tayinciyiz yaonizim tek bsdima bakıyorum gündüz bı saat bike dinlenemiyorum birde geceleri boyke olunca artık mahvoldum eşim uyku eğitimi slalim dedi en azından atak diş dönemlerinde çok zorlamaz gene uyanır huysuxlanir ama şusn destekli uyuduğu için daha zor oluyor . Kucağımda gezerek uyutuyorum