Merhaba anneler kızm 4 ay 8 günlük 4 gün önce aşı oldu bütün düzenimiz alt üst oldu ateşledi zorla düşürdük uykuya geçişte çok zorlanıyoruz uykudan ağlayarak çığlık atarak uyanıyor emmek istemiyor zorla emziriyoruz sürekli kucak istiyor yerde durmuyor uyumuyor hala devam ediyor yaşayan var mı lütfen yardmci olun