Handiko Kızlar bu bir içinizi rahatlatma postudur. Bebeğim 37 haftalık doğdu ve 1 hafta yoğun bakımda kaldı yoğun bakımda sarılık değeri 18-19 lara kadar çıktı fototerapi gördü. Çıktıktan sonra da hep 17-18 lerdeydi yani hep yüksekti ve ben kendimi çok üzdüm. Eşim de ben de beyaz tenliyiz. Bebeğimiz esmer nasıl oldu diyorduk. Şimdi 2.5 aylık olduk yeni geçti sarılığı ve bembeyaz oldu.. tamamen atlattı sarılığı. Yani demem o ki kendinizi yıpratmayın bebeğinizi sarı gördükçe. Elbet geçiyor o günler 🤗
Hilalalp Handiko benim bebeğim de 1 ay 20 günlük uzayan sariligimiz var ve çok can sıkıcı gerçekten. Inşallah benim bebegiminde geçer 😑
Mucize_DuamMAY Handiko Handiko gerçekten hep 17 18 miydi fototerapidem sonra peki yatırdılar mı hastane de benim bebeğim de 2 aylık yenidoğduğunda fototerapi aldı iki gece şimdi test yaptırdık bilirubini 13 çıktı korkuyorum