İyi günler arkadaşlar. Ben 22 aralıkta kürtaj oldum. 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durmuş olduğundan dolayı☹️daha adet olmadım. Normal mi? Böyle bir adet gecikmesiyle karşılaşıp sonradan düzenli adet gören var mı? Kürtaj öncesi adetim çok düzenliydi. Ve de kürtajdan sonra sağlıklı doğum yapan var mı aranızda tedavisiz bir şekilde?