Kızlar merhaba, oğlum 18 aylık son 1 haftadır yemek yememe, her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışma, gece uykularından ağlama krizi ile uyanma ve geri uyumak istememe, gece sık uyanma gibi durumlar ile karşı karşıyayım. En çok zorlayan ise ağlama krizleri istediği şey olmayınca kendini yerden yere atıyor ve susmuyor uzun süre. Çok yıprattı bu durum beni. Bebişi 18 aylık olup benim yaşadıklarımı yaşıyan var mı?