SeaMomLove gocebebirbayan tok tutmasından ziyade sindirimi daha kolay diye biliyorum gece boyu hazımsızlık rahatsızlık vermesin diye, tabi hangisi doğru bilmiyorum 💁🏼♀️
Zlm gocebebirbayan hayır o yüzden yapılmamış hazımsızlık gaz sorunu olan bebekler gece daha iyi uyusun diye yapılmış