Kifoo benimki 7 buçuk ayında yemeye başladı. Öncesi ağız kitleme, öğürme,kusma, ağlama, kafa çevirme hepsi vardı. İnatla 2-3 kaşıkta olsa yedirdim. Sonradan meyveyi slaataligi eline verdim yemede de ağzına götürüp oynardı. 6 buçuk aylık kaşık mama başladım l. 7.ayda hurma özü başladım kahvaltısına karıştırmaya ancoranin. Yemeye başladı ne verdiysem sonra. Ispanak, brokoli, bal kabağı favorisi mesela