Oğlum 5ay 5 günlük. Beşiği de bizim yatak odamızda, bizimle yatıyor. Geceleri çok uyanıyor ben de uyuyor oluyorum ama uyanık olduğumda dikkatimi çekti bizim dönme, eşimin horlama sesine uyanıyor. Benim de uykum çok hafif bebeğim yatakta her döndüğünde, hareket ettiğinde o uyanmasa bile ben de uyanıyorum.Açıkçası eşim dışında kimse verimli yatamıyor 😂 bebeğim de uyanıp duruyor o nedenle odasını ayırmak istiyorum. Bebeğin psikolojisi olarak durumu deneyimlemiş olan birisi var mı? Sıkıntı yaşar mıyız ? Telsizim ve kameram var uykum da çok hafif ağlasa dönse bile duyarım giderim diye düşünüyorum. Deneyimlerinizi aktarabilirseniz memnun olurum.