Ozgeww Selin3561 gittin ben bugun acile idrar tahlili aldılar böbrek üşütmesi sebebiyle idrar enfeksiyonu oluşmuş bugun ateşlenme bide halsizlik oluştu öyle gittim antibiyotik hap bide suda eritilen bişey verdi
Selin3561 Ozgeww antibiyotik ıcıyorum bende insallah ıyı gelır bakalım sıcak tut kendını dıyor doktor sürekli de olmuyor ki
Ozgeww Selin3561 valla hic mümkün değil işte kalin giyiniyosun terliyosun cikariyorsun üşüyorsun orta yolu bulamadık 😂
Selin3561 Ozgeww valla bende öyle ya hep üşütüyorum ve çok oluyor bende sürekli. Tekrarlıyor yanlarım hep ağrır mesela
Miniz Ozgeww Bende bir kere yaşadım. O dönemde deve tüyü korse aldım (sıkmayan medikal birşey, 56 tl miydi neydi internette) hala geceleri takıyorum belimi tutuyor. Tavsiye ederim canım. Çok geçmiş olsun.
Selin3561 Ozgeww benımde işte demek üşütme benımde tamamen kan tahlılı falan yaptırdım yeni böbrek degerlerım falan normal çünkü idrar da biraz enfeskıyon cıktı sadece oda üşütmeye bağlı demek ki
Ozgeww Selin3561 evet usutmekten oluyor ben daha öncesinde hic idrar enfesiyonu gecirmedim kurslarda yatili kaldim ayni tuvaleti kullandik bulasmadi cok sukur
Selin3561 Ozgeww benım de üşütmekten yüksek ıhtımalle canım çok oluyor bende çünkü doktor hep üşütüyorsun diyor