Bebeğim 1 yaşına girdi anne sütü alıyor aöa çalışıyorum kendi sütümü biberon ile almadığı için küçük şişedeki günlük devam sütü aldım marketten Hipp marka tadı güzel ama çok çok ağır bir koku var normal mi ? Neden olabilir bilgi verebilir misiniz ? Lütfen