Oğlum 14 aylık, bugüne kadar hiçbir dişinde (3 azı çıkardı, 4. Şiş) ateş ve ishal yaşamadık.
Bu akşam ishaldi ve halen karnından ses geliyor. Ateşi var, sizce ne olabilir ateş düşürücü verdim. Sabah muayeneye götüreceğim. Hiç ateş yaşamadığımız için panik oldum😞