!https://imgyukle.com/i/Jf4DGI](https://)
Kızlar oğluma 4 gün önce bal kabagi çorbası yaptım sütlü 3 aylıkken süt alerjimiz vardı 10 aylıkken tekrar testleri yapıldı kalmadığı ortaya çıktı verdik denedik hiç Bi sorun yok çok şükür fakat bal kabağı ile ilk tanışması oğlum şuan 14 aylık sabah gözünün kenarında böyle sivilce gibi bisi çıktı dedim sinek yok âma belki sinek ısırığı falandır neyse akşamda kabak tatlısını verdim küçük 3-4 dilim falan çok sevdi sabahta çenesinde Bi sivilce gibi bisi gördüm dedim sanırım kabak alerji yaptı ama alerji olduğunda normalde kızarır bu kadar kocaman sivilce tarzi olmazdı yani hani daha önce alerji kizariklarini falan gördüm ordan hani ihtimal vermiyorum ve 4 gün oldu hala geçmedi sizce nedir