Arkadaşlar merhaba, oğlum 2 yaşına girecek uyku tulumu ile yatırıyorum geceleri çünkü üstünü ortmuyor asla, havalar çok soğudu geceleri çorap giydirmiyordum ama buz gibi oluyor ayakları, ortuyorum ayaklarını uyanıyor, çorap giydiriyorum kendi kendine farkedince çıkarmış buluyorum. Şuan ayakları buz gibi, genzi tıkandı. Ben ne yapicam öneriniz var mı, çoraplı pijamalardan goydirsem onu da çıkartmak isticek gece uyanıp ağlamaktan şişer cikartttirana kadar, uyku uyuyamıyorum şuan bu saat oldu. Gündüz tek başına bakıyorum bütün gün onunla oynuyorum okadar yıprandım ki kendime bakamaz oldum ya