Shrhn
Benim kızımda 16 aylıkken yürüdü canım.
Evet etrafın söylemleri çileden çıkarıyor maalesef.
Ben geç yürümesini bebek arabasından inmediğine yoruyorum.
Evde tutunarak yürüyordu ama dışarda asla.
Birgün markete arabasız çıkardım yürüttüm maşallah hemen alıştı yürümeye.
İnşallah yakın zamanda yürür merak etme ♥️