Bana da biri demişti günah diye. Aldırmak günah da korunmak da Allahın işine karışmakmış falan demişti. Olacaksa zaten Allah ol der ve olur gene kayar spiral gene olur var örnekleri bir sürü. Yani kesin bir vetfa varmı bilmiyorum konu ile alakalı ama ben kullanıyorum spiral şu an hazır değilim ikinci çocuğa. Olursa hem ilkine hem ikinciye bakım olarak haksızlık etmiş olurum öyle bir enerjim yok şu an