ece_arel 9.5 aylıkken 2 dişi aynı anda alttan çıktı 3-5 gün sürdü ağrısı sancısı şimdi 11 ay 3 günlük hala 2 dişi var yaşıtlarının 8-9 tane var bir problem var mı siZce ? Veya yenileri ne zaman çıkar tecrübeli annelerden cevap bekliyorum
gulsnmstf ece_arel ne problem olcak ki hastanede bı kadınla karşılaştım çocuk bir yaşından sonra dış cikarmis bnm kızım 8 aylık 8 dışı falan vardı onun iki dişi anca vardı sorun etmeyin gelişim farklılığı var 😄
Songuulsevuuk ece_arel 11 aylık kızım 3 dişi var geç çıkan diş çok sağlam olur der annem hatta ablamın bebekleri yaşından sonra çıkardı çok normal canınızı sıkmayın 😊
Papatya-ya ece_arel ne problem olabilir ki bazı çocuklar 18 aylıkken ilk dışını çıkarıyor benim bebeğim 9 ay 17 günlük hiç birşey yok ağzında geç çıkan dişler sağlam olur derler