Kızlar bebeğim bir ay üç günlük sarılığı hala devam ediyor uzayan sarılık çıktı ben yarım saat kırk dakikaya bir sürekli emziriyoeum sarılığı geçsin die ama aşırı gazlı arkadaşımda iki saatte bir emzirmelisin sık emzirdiğin için gazlanıyor diyor kafam karıştı ne sıklıkla emzirmeliyim bilinçli anneler fikir verebilirmisiniz ??😓😔😔