1 aylık kızımı doğduğundan itibaren emziremedim. Şırınga, anne sütü kaşığı, silikon uç denedim olmadı son çare biberon kullanıyorum. Silikon uç ile emziren çok kişi var. Ben lansinoh markasının silikon ucunu kullandım ama herkes Philips avent small kullanın diyor. Herşeye para vermekten çok bunaldım. İşe yarıyorsa almayı düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz ? Lansinoh gibi bir işe yaramazsa o da çöp olacak 🤦🏻♀️ 🥲