Edanurecemnur Nisanda 2 yaşına girecek ama hala konusmuyo yaşıtlarına baktigim çocuğu konuşuyor ne zaman doktora gitmeliyim veya daha erkenmi
Busranur34 Edanurecemnur TV izliyorsa tamamen ekranı bırakın sizde sürekli konuşun benim kızımda Nisan’da 2yasina giricek aynı zamanda doğan bı kız çocuğuyla aynı kelimeleri konuşmuyor her çocuk farklı tabiki başka bı sorun yoksa konuşur elbet 🤗
Bademlilokumm Edanurecemnur oglum 16 aylık genel kontrole götürdüm benimki sadece baba diyor farklı sesler cıkarıyor doktor normal dedi. Görümcemin oglu 4 yaşında konusmuyor annesi viraysel farklılık diyor ama bence gec kaldı o
Aslananne1 Edanurecemnur erkek çocukları gec konuşur derler ondan sordum demek alakası yokmuş bebeğinizle sık sık konusun sohbet edin şarkılar soylesin dışarı cikartin gittiğiniz yerleri tanıtın
2cicekefe Aslananne1 bence erkek kız farketmiyor benim oğlum 16 aylık anne baba aba hala dede gitti geldi bitti kırıldı gırgır gel kalk daha aklima gelmeyen bir sürü cümle var maşallah sübbanallah her söylediğimi söylemeye çalışıyor
Edanurecemnur Busranur34 evet ama yani on dan kuvuklerini daha çok kelime bilmesi beni şaşırtıyor benim kızım sadece aye baba mama diyor
Blackcloud Ekran varsa ekranı kesin ve onunla aktivite yapmaya çalışın. Konuşurken göz teması kurup, onun anlayabileceği şekilde anlatmak istediğiniz şeyleri anlatın.
Deletedmom_54 Bademlilokumm kuzenimin oğlu 5 yaşına giricek kendince bi dil uydurmuş asla kimse anlamıyor konuştuğunu doktorlar normal diyo 🤷🏻♀️
Bademlilokumm Edanurecemnur benim oglum yaşıtları da konusuyor anne baba gel mama bizimki hiç tık yok. İçiniz rahat etmesi için bencede gidin normal ama surekli düşğnmezsinşz en azından
anestod Edanurecemnur 2 yaşına kadar kızımın anlaşılabilen üç kelimesi vardı. Herkesin tavsiye ettiği gibi önce bir bilene danışıp ardından TV telefon hepsini komple bir anda ve uzun süre hayatimizdan çıkardık. Sadece ekran görmeyecek şekilde çocuk şarkıları açtık oda ara sıra. Çok konuştuk hep kitap okuduk. Bir ayda paldır küldür konuşmaya başladı. Şimdi izlettigim her gün için kendime kiziyorum.
Edanurecemnur anestod ben iş yapcagim zamaan koyuyorum sadece konuşuyorum da kitap okumayı hiç yapmadım açıkçası
anestod Edanurecemnur bende öyleydim. Sadece iş yapacagim zaman koyuyordum bütün gün izletsem beş yaşına kadar konuşmazdı heralde. Ama yinede çok etkiliyor. Sıfır ekranla çok çabuk konuştu. Bide hep tekrar etmesini istiyordum bir şeyler söyleyip ya da kitaptan gösterip. Bu sürecin arkasından öğrenmesi için renklere başladım sayılara basladim. Hiç öğrenmesine ara vermeyince hızlanıyor konuşması.
Songuulsevuuk Edanurecemnur benim kızımda 2 yaşına kadar 3 4 kelime anca söylüyordu bende çok kafama taktım tv çok izlemez ama yemek yerken telefon hala veriyorum ne yalan söyleyeyim elbette yanlış olduğunuda biliyorum ama şimdi 2 buçuk yaşında 2 3 kelimeli cümleler kuruyor hergün yeni bi kelime öğreniyor ekran çok önemli tabiki ama her çocuğun dil gelişimide bir değil gerçekten içinizi ferah tutun
gulsnmstf Edanurecemnur benm kızım da 16 Nisan da 2 yaşına girecek ve hala ne adam akıllı anne baba diyo tam anne dediği anlasilmiyo kendi kendine anlaşılmayan laflar ediyo. 18 aylıkken psikoloha goturdm otizm belirtileri vardı hiç bseyi olmadığını söyledi gelişim geriliği varmış sadece yaşıtlarından geriydi davranışları TV asla acmadik çok skur düzelme var ama konuşmada hala aynı tık yok