seizetheday Anneler, bebeğim 6 ay 14 günlük odamızda beşiğinde yatıyor. Az önce kontrol ettiğimde yüz üstü dönmüş o şekilde uyuduğunu gördüm. Düzelttim fakat tekrar döner diye korkuyorum bir sorun olur mu? Böyle uyuyan bebekleriniz var mı?
Buso seizetheday bebegim su an 1 yasinda, 6 aylik oldugundan beri yüzüstü uyur :) en rahat olduklari pozisyon sanirim. Kendini kontrol edebilir merak etmeyin
Aslananne1 seizetheday bebeğim şuan 8 aylık ve 6. Aydan bu yana yüz üstü yatar bisi olmaz yatsın eğer kafasını yan yapıyorsa yatsı bogulmaz
Deletedmom_68 seizetheday Kendi dönmeye başladıysa ellemenize gerek yok. Yatağında dolanabileceği battaniye veya oyuncak gibi şeyler yoksa problem yok🫠
Milos seizetheday sıkıntı olmaz benim bebeğim iki aylıktan itibaren öyle uyuyor gerçi şuan üç aylık ama alıştı başka türlü uyuyamıyor
mayaninannesiburada seizetheday bebeği sırt üstü yatırdıktan sonra istediği pozisyonda uyuyabilir demişti doktorumuz. Bizim kız da hep sağına dönüyordu kafası yamulacak diye korkmuştum 😁 sağlık açısından hiçbir sorunu yok merak etmeyin. Yatırdığınız yer dümdüz ise(yastık battaniye oyun arkadaşı gibi şeyler yoksa ve çarşafı gerginse) korkmayın istediği gibi uyusun
Meloo41 seizetheday benım bebegım de 6 ay 20 gunluk 1 haftadır benimkıde sırt ustu veya yan yatırsamda hep yuz ustu donup uyuyo duzeltsemde aynısı oluyo sanırım oyle rahat ediyorlar